De afdeling studentenzaken is verantwoordelijk voor officiële student gerelateerde zaken zoals aanmelding, inschrijving, verwerking EC’s (European Credits) en rapportage van de studievoortgang. Studentenzaken controleert of voldaan wordt aan de overgangseisen en de OER en voert handelingen uit die hier uit voortkomen. Onderhoudt studentendossiers, diplomeert en verzorgd behaalde getuigschriften.
De afdeling studentenzaken bestaat uit:
Jona Bessem
jona.bessem@ahk.nl
kamer 3.18, 020 527 7450
Desiree van Drongelen
desiree.vandrongelen@ahk.nl
kamer 3.18, 020 527 7310
Voor algemene vragen en zaken rondom studiecredits en -voortgang kan je bij hen terecht.
Adres wijzigen?
Adreswijzigingen altijd in studielink aanpassen, hiermee wordt het SIS/Alluris automatisch gevoed. Mogelijk dat de aanpassingen in de gemeente basis administratie voldoende zijn, maar controleer studielink altijd. Daarnaast dien je ook een aparte mail te sturen naar de coördinator, studieleider van je opleiding en studentenzaken.
Veel algemene informatie is te vinden op de studentenzakenwebsite van de Amsterdamse Hogeschool voor de Kunsten.