specifieke leerdoelen Regie fictie
Na afloop van deze oefening heeft de student Regie Fictie:

  1. op basis van een script voor een klein fictieverhaal een eigen regievisie formuleren en een passend regieconcept opstellen
  2. (nieuwe) ervaring opgedaan in het casten van acteurs
  3. (nieuwe) ervaring opgedaan in het regisseren van acteurs
  4. in overleg met de camerastudent een passende mise-en-scène en decoupageplan opgesteld
  5. ervaring opgedaan in het artistiek leidinggeven op een fictieset op locatie en het samenwerken met acteurs en crew in de rol van regisseur én de rol van regieassistent
  6. in overleg met de montagestudent inhoudelijk de beeldmontage gerealiseerd
  7. in overleg met de sound design student inhoudelijk de geluidsmontage gerealiseerd

Persoonlijk leerdoel
Behalve de leerdoelen die hierboven staan formuleert elke student een persoonlijk leerdoel waar hij binnen deze oefening gericht aan werkt.

competenties
1, 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11

onderwijsvorm
gemeenschappelijke praktijkoefening

organisatie en coördinatie
Anita Smit i.s.m. studenten Productie

docent(en)
Inhoudelijke coördinatie: n.n.b. en deels Harry Schreurs. Begeleiding: diverse vakklascoaches

toets
Toetsvorm: individueel evaluatieverslag (in het licht van de leerdoelen)

Voorwaardelijke eisen: 1. actieve participatie en 2. de uitvoering van de opdracht voldoet aan de gestelde eisen en specificaties

beoordeling
Je krijgt de 10 studiepunten toegekend als aan de onderstaande eisen is voldaan:

  • een voldoende beoordeling van de opdracht (O/V beoordeling);
  • een voldoende beoordeling van het evaluatieverslag (O/V beoordeling]

studiebelasting
10 EC (280 uur)

Delen