schrijven van een zelfevaluatieverslag over het 2e jaar
algemene typering en inhoud
De student schrijft een evaluatieverslag, aan de hand van de volgende vragen:
- Hoe kijk je terug op je ontwikkeling gedurende het afgelopen jaar? Wat zie je als je sterke en je zwakke punten?
- Wat vond je van de verschillende vakken/onderdelen? Wat heb je ervan geleerd? Kun je hetgeen je ervan geleerd hebt al toepassen in je werk?
- Welk doel had je je zelf gesteld? Heb je dat gehaald?
- Is je beeld dat je had van het vak scenarioschrijver veranderd?
- Wat wil je volgend jaar naast het curriculum leren, wat wil je voor jezelf onderzoeken/verbeteren? Heb je behoefte aan extra les/begeleiding op een bepaald gebied, en zo ja: op welk?
Naast dit verslag, levert de student een afstudeerplan in.
leerdoelen
De student laat zien dat hij in staat is tot:
- voldoende diepgang in de reflectie op het volledige studiejaar;
- schetsen van een een helder beeld van zijn leerdoelen voor het derde jaar
competenties
2, 9, 10
onderwijsvorm
zelfwerkzaamheid
docenten
Anne van Melick en één van de vaste docenten
toets
- 1 x een tussentijds evaluatieverslag, 1 x een eindevaluatieverslag
- 2 x een evaluatiegesprek (in december en juni)
In dit gesprek met de docenten wordt besproken:
- de voortgang/vorderingen van de student volgens de docenten
- het (tussen)evaluatieverslag
beoordeling
- een positieve beoordeling van het verslag (O/V beoordeling);
- een voldoende voor het niveau van reflectie in het/de gesprek(ken)
studiebelasting
1 EC (28 uur)