schrijven van een zelfevaluatieverslag over het 2e jaar

algemene typering en inhoud 

De student schrijft een evaluatieverslag, aan de hand van de volgende vragen:

  • Hoe kijk je terug op je ontwikkeling gedurende het afgelopen jaar? Wat zie je als je sterke en je zwakke punten?
  • Wat vond je van de verschillende vakken/onderdelen? Wat heb je ervan geleerd? Kun je hetgeen je ervan geleerd hebt al toepassen in je werk?
  • Welk doel had je je zelf gesteld? Heb je dat gehaald?
  • Is je beeld dat je had van het vak scenarioschrijver veranderd?
  • Wat wil je volgend jaar naast het curriculum leren, wat wil je voor jezelf onderzoeken/verbeteren? Heb je behoefte aan extra les/begeleiding op een bepaald gebied, en zo ja: op welk?

Naast dit verslag, levert de student een afstudeerplan in.

leerdoelen
De student laat zien dat hij in staat is tot:

  • voldoende diepgang in de reflectie op het volledige studiejaar;
  • schetsen van een een helder beeld van zijn leerdoelen voor het derde jaar

competenties
2, 9, 10

onderwijsvorm 
zelfwerkzaamheid

docenten 
Anne van Melick en één van de vaste docenten

toets

  • 1 x een tussentijds evaluatieverslag, 1 x een eindevaluatieverslag
  • 2 x een evaluatiegesprek (in december en juni)
    In dit gesprek met de docenten wordt besproken:
    - de voortgang/vorderingen van de student volgens de docenten
    - het (tussen)evaluatieverslag

beoordeling

  • een positieve beoordeling van het verslag (O/V beoordeling);
  • een voldoende voor het niveau van reflectie in het/de gesprek(ken)

studiebelasting
1 EC (28 uur)

Delen