uitzetten van het persoonlijke leertraject voor het derde en vierde jaar
algemene typering en inhoud
Je krijgt aan het eind van het tweede jaar via het afstudeerplan, en met name de SWOT‐analyse, zicht op welk opleidingsprofiel het meest bij jouw beroepsbeeld past. Daarnaast ontstaat een goed beeld van de kennis, vaardigheden, en beroepsattitudes (competenties) die daarbij nodig zijn en of deze reeds aanwezig zijn dan wel nog verder ontwikkeld moeten worden. De uitkomsten worden door jou gebruikt om in het derde en vierde jaar aan je competenties te gaan werken in het specialisatieblok en tijdens de afstudeerproductie.
leerdoel
Je kunt, aan de hand van een aantal nog verder te ontwikkelen competenties, een persoonlijk leertraject uitzetten voor het derde en vierde jaar.
competenties
5. Vermogen tot groei en vernieuwing
6. Organiserend en ondernemend vermogen
7. Communicatief vermogen
onderwijsvorm
zelfstudie en begeleiding
docent
Herman Statius Muller
toets
een afstudeerplan
beoordeling
- een voldoende benoeming van de leerdoelen
- een voldoende resultaat van de presentatie
- aanwezigheid bij de studievoortgagsgesprekken
studiebelasting
1 EC (28 uur)