evaluatie 4e jaar en terugblik op de gehele opleiding- 1 EC

schrijven van een zelfevaluatieverslag over het 4e jaar en het geheel van de opleiding

algemene typering en inhoud
De student schrijft een evaluatieverslag, aan de hand van de volgende vragen:

  • Hoe kijk je terug op je ontwikkeling gedurende het afgelopen jaar? Wat zie je als je sterke en je zwakke punten?
  • Wat vond je van de verschillende vakken/onderdelen? Wat heb je ervan geleerd? Kun je hetgeen je ervan geleerd hebt al toepassen in je werk?
  • Hoe kijk je terug op de opleiding als geheel?
  • Welk doel had je je zelf gesteld? Heb je dat gehaald?
  •  Is je beeld dat je had van het vak scenarioschrijver veranderd?
  • Wat wil je na de opleiding voor jezelf onderzoeken/verbeteren? Hoe ga je daaraan werken?

leerdoelen
De student laat zien dat hij in staat is tot:

  • voldoende diepgang in de reflectie op het volledige studiejaar;
  • schetsen van een een helder beeld van zijn plannen en ideeen voor na de opleiding

competenties
2, 9, 10

onderwijsvorm
zelfwerkzaamheid

docenten
Rob Arends, Hans Heesen en gastdocent

toets

  • evaluatieverslag
  • 2 x een evaluatiegesprek (in december en juni)
    In dit gesprek van 1,5 uur met de docenten wordt besproken:
    - de voortgang/vorderingen van de student volgens de docenten
    - het (tussen)evaluatieverslag

beoordeling
- een positieve beoordeling van het verslag (O/V beoordeling);-
- een voldoende voor het niveau van reflectie in het/de gesprek(ken)

studiebelasting
1 EC (28 uur)

Delen