evaluatie 4e jaar en terugblik op de gehele opleiding- 1 EC
schrijven van een zelfevaluatieverslag over het 4e jaar en het geheel van de opleiding
algemene typering en inhoud
De student schrijft een evaluatieverslag, aan de hand van de volgende vragen:
- Hoe kijk je terug op je ontwikkeling gedurende het afgelopen jaar? Wat zie je als je sterke en je zwakke punten?
- Wat vond je van de verschillende vakken/onderdelen? Wat heb je ervan geleerd? Kun je hetgeen je ervan geleerd hebt al toepassen in je werk?
- Hoe kijk je terug op de opleiding als geheel?
- Welk doel had je je zelf gesteld? Heb je dat gehaald?
- Is je beeld dat je had van het vak scenarioschrijver veranderd?
- Wat wil je na de opleiding voor jezelf onderzoeken/verbeteren? Hoe ga je daaraan werken?
leerdoelen
De student laat zien dat hij in staat is tot:
- voldoende diepgang in de reflectie op het volledige studiejaar;
- schetsen van een een helder beeld van zijn plannen en ideeen voor na de opleiding
competenties
2, 9, 10
onderwijsvorm
zelfwerkzaamheid
docenten
Rob Arends, Hans Heesen en gastdocent
toets
- evaluatieverslag
- 2 x een evaluatiegesprek (in december en juni)
In dit gesprek van 1,5 uur met de docenten wordt besproken:
- de voortgang/vorderingen van de student volgens de docenten
- het (tussen)evaluatieverslag
beoordeling
- een positieve beoordeling van het verslag (O/V beoordeling);-
- een voldoende voor het niveau van reflectie in het/de gesprek(ken)
studiebelasting
1 EC (28 uur)