schrijven van een zelfevaluatieverslag over het 3e jaar

algemene typering en inhoud
De student schrijft een evaluatieverslag, aan de hand van de volgende vragen:

  • Hoe kijk je terug op je ontwikkeling gedurende het afgelopen jaar? Wat zie je als je sterke en je zwakke punten?
  • Wat vond je van de verschillende vakken/onderdelen? Wat heb je ervan geleerd? Kun je hetgeen je ervan geleerd hebt al toepassen in je werk?
  • Welk doel had je je zelf gesteld? Heb je dat gehaald?
  •  Is je beeld dat je had van het vak scenarioschrijver veranderd?
  • Wat wil je volgend jaar naast het curriculum leren, wat wil je voor jezelf onderzoeken/verbeteren? Heb je behoefte aan extra les/begeleiding op een bepaald gebied, en zo ja: op welk?

leerdoelen
De student laat zien dat hij in staat is tot:

  • voldoende diepgang in de reflectie op het volledige studiejaar;
  • schetsen van een een helder beeld van zijn plannen en ideeën voor het vierde jaar

competenties
2. Onderzoekend vermogen
5. Vermogen tot groei en vernieuwing

onderwijsvorm
zelfwerkzaamheid

docenten
Anne van Melick plus één vaste docent

toets

  • 1 x een tussentijds evaluatieverslag, 1 x een eindevaluatieverslag
  • 2 x een evaluatiegesprek (in december en juni)
    In dit gesprek met de docenten wordt besproken:
    - de voortgang/vorderingen van de student volgens de docenten
    - het (tussen)evaluatieverslag

beoordeling
- een positieve beoordeling van het verslag (O/V beoordeling);
- een voldoende voor het niveau van reflectie in het/de gesprek(ken)

studiebelasting
1 EC (28 uur)

Delen