schrijven van een zelfevaluatieverslag over het 2e jaar

algemene typering en inhoud 

De student schrijft een evaluatieverslag, aan de hand van de volgende vragen:

  • Hoe kijk je terug op je ontwikkeling gedurende het afgelopen jaar? Wat zie je als je sterke en je zwakke punten?
  • Wat vond je van de verschillende vakken/onderdelen? Wat heb je ervan geleerd? Kun je hetgeen je ervan geleerd hebt al toepassen in je werk?
  • Welk doel had je je zelf gesteld? Heb je dat gehaald?
  • Is je beeld dat je had van het vak scenarioschrijver veranderd?
  • Wat wil je volgend jaar naast het curriculum leren, wat wil je voor jezelf onderzoeken/verbeteren? Heb je behoefte aan extra les/begeleiding op een bepaald gebied, en zo ja: op welk?

Naast dit verslag, levert de student een afstudeerplan in.

leerdoelen

  • in staat zijn tot voldoende diepgang in de reflectie op het volledige studiejaar;
  • in staat zijn tot het schetsen van een een helder beeld van de leerdoelen voor het derde jaar

competenties
2. Onderzoekend vermogen
5. Vermogen tot groei en vernieuwing

onderwijsvorm 
zelfwerkzaamheid

docenten 
Anne van Melick en één van de vaste docenten

toets

  • 1 x een tussentijds evaluatieverslag, 1 x een eindevaluatieverslag
  • 2 x een evaluatiegesprek (in december en juni)
    In dit gesprek met de docenten wordt besproken:
    - de voortgang/vorderingen van de student volgens de docenten
    - het (tussen)evaluatieverslag

beoordeling

  • een voldoende voor de verslagen (O/V beoordeling);
  • een voldoende voor het niveau van reflectie in het/de gesprek(ken)

studiebelasting
1 EC (28 uur)

Delen